Huzurlu1sevdam Merak etmeyin bu durum geçici ilk gebeligimde tamda anlattıgız gibi olmustum.Hastaneden geldik bebek kucagımda bakıp bakıp aglamaya basliyordum simdi ben nasil bakicam buna,yetebilecekmiyim,nasıl olcak,napcam kafamda deli sorular vardı.Annem evine gidiyor diye aglamıstım düsünün.Kücük bi cocuk gibi ve mutsuz hissediyordum.Ama bunların hepsi geciyor zamanla,Allah’ın izniyle sizinkide gecicektir pozitif düsünün daima 😌✅