Fatos007 Kızlar isimli bebek çikolatası yaptırmak istiyorum internetten. Daha önce istediğiniz lezzetinden memnun kaldığınız bir yer var mı yardım lütfen🙂🙏..?
egemommm Fatos007 ben ücretini ödedim doğumuma yakın paketleme yapılsın istedim ,instagram da lova hediyelikten yaptırdım pelitin çikolatasıymış 100 adeti 110 tl ödedim canım 😊
Bal00 çikolata.fabrikası insragramdan daha önce 4 kere yaptırdım nasipse yine oradan yaptıracağım💁🏻♀️