kucuktospam Kızlar forumda okudum çoğu kişinin14.-15. Hafta göğüsünden süt gelmiş sıvı gibi yani. Ben 28 oldum hala bir şey yok gelmeyince süt olmuyor mu doğumdan sonra
Minikbebisim kucuktospam gelir gelir üzülme bende doğum yaptım 1 hafta sonra geldi canım illa geliyor merak etme 🤗
Yeppudaa kucuktospam canım son haftalarda sıvı gelecek sikmaman gerek yoksa baya gelecek .ilk süt çok önemli bebisler için öyle derler .merak etme inşallah bol bol sütun olur.
Doga2018 Gelir canım öyle her yazılana takılma. Göğüslerin büyümeye başlamıştır zaten farkı hissedersin
Almilaaa Valla 34.haftam bitmek üzere ama bende hiç öyle birşey yaşamadım kişiden kişiye değişiyor sanırım🤷♀️
kucuktospam Almilaaa doğrudur canım ben de endişelendim benim tiroit rahatsızlığım var o da etkiliyor ya ondan geç kaldı diye düşündüm grupta görünce