Melos123 Gümüş kapaklar ve göğüs ucu kremi hamileliğin kaçıncı ayında kullanılmaya başlanmalı bilgisi olan var mı ?
Kubra-kurt-aksoy Melos123 1-2 hafta öncesinden başlayın dedi benim çevremdekiler. Benim göğüs ucum şimdi bile hassas o yüzden göğüs ucu kremine ben daha önce başlıcam sizde duruma göre göğüs hassasiyetinize göre kullanırsınız.☺️
Melos123 Kubra-kurt-aksoy erken başlasak bi sıkıntı olur mu acaba ? Bende çok şükür henüz yara yok ama kaşıntı oluyor göğüs uçlarında