Sukran123 Merhabalar 6bucuk hamileyim sacimi kestirip boyatmak istiyorum bir zarari olur mu bebege acaba?
Hafise Sukran123 saglık ocagında üzerine bastıra bastıra söylemeleri lazımdı kesinlikle boyama saçın için bebegi riske atma
Sukran123 gozde_arel birde kestirmek iatiyorum bebegi omru kisalir diyorlar bağtil inanc ama yinede insan suphe ediyor :(
birprensesvebirprensannesi Sukran123 Şahsen bende istiyordum ama doktorum önermedi. Kesin kanıtlı bir zararı yok ama ne olursa olsun riske atma dedi🤷
Sblglc Sukran123 bitkisel boyayla boyatabilirsiniz onda da 15 20 dkikayi gecmesin genede kestirmenizde de sorun yok ama acma islemi yada cila flan cok fena bas agrisi yapiyo haberiniz olsun onu da zaten kuaforler hamilelere yapmiyo ☺️
Sukran123 Bende cok kararsiz kaldim tesekkur ederim hepinize🥰 Sblglc boyayi palette aldim kendim boyayacagim kuafore falan gitmeyecegim
Dgunduzalp Sukran123 benimde diplerim çıktı ama doktorum kesinlikle boyamayacaksın dedi içindeki kimyasalın bebeğe ne zarar vereceğini bilemeyiz dedi O yüzden korktum boyamadım 😢
Sblglc Sukran123 paletteyi bilemiyorum bitkisel mi genelde bitkisel boyalarda cok renkte olmuyo diye biliyorum iyice arastirin kendinizi riske atmayin
Mavi87 Sukran123 6buçuk ney? Hafta mı ay mı? Sabrediverin 9 ay bebekten önemli değildir heralde saçımızdaki beyazlar? palelette alacağım diyorsun, boyatacaksan bile ilk 3 ayı atlat organik, bitkisel boya ile boyat yada boya
AEK_46 Kızlar kirpik lifting yaptıran var mı bende doğumdan sonra fotolarımızda bakımlı görünmek için kirpik lifting yaptırmayı düşünüyorum 37 haftalığım
Bgs Sukran123 kendi doktorumda detaylı için gittiğim perinatoloji doktoruda 25. Haftadan önce kesinlikle boyatma demişlerdi.
Morphi Sukran123 6bucuk hafta ise hayır 3 aydan sonra diplere elletmeden cookk fazla istiyosan boyasız duramıyosam boyat