Bende 29+4 üm en son 25 te gittim ayda bir gel dedi pandemiden korkuyom gitmeye:( 32 de dogum raporu alcam ozamn gideyim diyorum.benimde cok hareketli gece daha cok gunduzde oluyo sabahin korunde uyaniyo cogu zaman kasiğa baski cikacak saniyom birde iki tarafli tekmeleri mesela kosedeyse koseye vururken bitisi orta karinsa ordanda vuruyo hem el hem ayakli:)))