Merhabalar bende iki düşükten sonra 3, 5 haftalik hamile olduğumu ogrendim. Oksapar ve coraspin kullaniyorum. Doktor bunu verdi ve bir düşük önleyici igne verdi bende cok korkuyorum yine ayni seyleri yasamaktan. Rabbim kucaklarimiza sag salim bebisleri almayi nasip etsin. Bugünde kabizlik sikayetim yuzunden kan geldi makattan. Kan sulandırıcı igne yuzunden mi bilmem baya kanamam oldu.