Kızlar hadi bana güzel şeyler söyleyin 27 haftalık olduk bugün iç çamaşırım 3 kez ıslandı degistirdim az bir ıslaklık değil az önce doktorumla konuştum muayene olman lazım dedi şimdi hastaneye gidiyoruz . Kötü birşey yoktur değil mi baskı falandır daha çok erken 🤦♀️😥