Kızlar az önce bi konu açtım ve sizin bilgilerinize ihtiyaç duydum . Ya ne kötü niyetli insanlar var hemen moral bozup kaba saba konuşan forumda sırf bu yüzden gezenler var galiba kalp kırmaya ne gerek var ayıptır ya anneler anne adayları anne olmak isteyenler var hepimiz aynıyız kadınız ve hassasız bir posta yorum yazacaksanız kırmadan kibarca yazık destek olun çok bilmişlik yapmaya gerek yok burası Bilgi paylaşım destek platformu . Lütfen mesajlarınıza dikkat edin sizde bi kadınsınız unutmayın ….