Sinem1990 Hanımlar Merhaba, doktorumuz bize bebeğimizin önce erkek olduğunu söylemişti herşeye karar vermiştik şimdi kız olduğunu söyledi ve kesinlikle isim bulamıyorum. Rica etsem aklınızda olan güzel bebiş isimleri benimle paylaşır mısınız? ❣️
Ecesuben Sinem1990 ilk kızım bensu. İkinci Çarşamba günü geliyo ismi halen net değil ama Aysu düşünüyoruz
Sinem1990 Ecesuben Bensu kesinlikle alternatiflerimiz arasina girdi cok tesekkur ederim saglikla gelsin🌸
Ecesuben Sinem1990 aminnn teşekkür ediyorum 😊 biz çok seviyoruz kızımın ismini çevremizdeki çoğu kişi beğenmese bile😃 ikinci kızıma da umarım içime sinen güzel bi isim bulabilirim
Portakalgeliyor Sinem1990 ebrar veya birce isterdim koymak ama eşim istemiyor ben rüyamda gördüğüm ismi koyacağım allahın izniyle :) esila çok değişik ama zamanla alışırız herhalde