Bende hamile kalmadan önce de vardı 2 yıldır negrolog takibindeyim normal insanlarda gebelikte çıkabilcek durum suyu bol için tuza ve tansiyonunuza dikkat edin doktorunuz sızıntının miktarına göre ilaç başlatır en fazla ki bende 2 yıldır olmasına rağmen sadece önlem amaçlı coraspirin kullanıyorum 31. Haftamdayım hala bi sıkıntım çıkmadı şükür