Merahblar anneler çok kafam karıştı ilik bebeğim daha 3 tarmaya girdim 16 haftalık dedi bebek devlet özel gitdim 18 dedi 19 Kasım da öğrendim gebe oldugumu Eylül 26 sında adet gördüm daha da adet gormedim 19 öğrendim bebeğim hastaneye gitdim de 27 Kasım da gitdim 6 haftalık dedi