22 haftalık hamileyim 2günden beri aşırı kasık ağrısı yaşıyordum bugün gittim doktora Progestan 200mg yumuşak kapsül, progestan 50mg enjeksiyonluk çözelti ampül(yani iğne) ve proluton depot 500 mg ampül verdi bildiğim kadarıyla bu ilaçları düşük tehlikesi için veriyolar fakat doktoruma sorduğumda düşük tehlikemin olmadığını aşırı kasık ağrım olduğu içim şimdiden önlem almak için verdiğini söyledi birde bana eşinle ilişkiye gir ağrıların azalır dedi aramızda bu durumu yaşayan var mı düşük tehlikelerinde ilişkide yasaklanılıyor diye biliyorum 🙄🙄🙄