InciTanem
Kızlar merhaba. Bugün kontrolden geldim bebeğim 2200 olmuş maşAllah. 1 hafta öne geçmiş. 25 26 haftaya kadar hep 1 hafta arkadan geliyordu. Bn de üzülüyordum. Sonra forumda okuduklarımı uygulamaya başladım. Süt muz yoğurt ceviz kaşar yumurta bunlardan mutlaka birini ya da bi kaçını günlük tüketmeye özen gösterdim. Hepsini aynı anda yiyemeyiz zaten. Mesela bn ceviz yiyemiyordum yağlılık hissi veriyordu. Yoğurtla karıştırıp yedim hatta şimdi tam mevsimi semizotu koydum içine. Folik asit değeri de yüksek. Bebislerin sağlıklı olması kadar güzel bir his yok. Sizler de beslenme düzeninizi yazın birbirimize destek olalım 💓💓💓