Elbiiiii ayy inşallah benim de birşeyim yoktur ya 🙏🏻🙏🏻 aslında bende banyo yapmicaktım hemen 5 günü bekleriz diye düşünüyorduk en az , annemle. Ama doktor hayır hemen yıkanacaksın deyince mecburen ağlaya ağlaya dikildim ayağa ve yıkadı annem. Islaklıkla alakalı bir durum değil o zaman bizde havlu ile kurutmuştuk çünkü. İçimi rahatlattın canım Allah razı olsun 🙏🏻🙏🏻 Şuan nasılsın peki ayağa kalkabildin mib birde şey canım yaranın muayenesi ni nasıl yapıyor