Nazli8 Kızlar oğlumuz olacak. babasının adı emir. benim nazlı. Bebeğe beğendiğiniz isim önerileri varsa minik bi yorum atsanız mükemmel oluur🙏🏽😊Şimdiden teşekkür ederiizzzz🥲🥲🥲💙💙💙
Emirikom Merhabalar yeni katildim araniza benim oglumun adida emir . Allah kavustursun saglikla .Ikincide erkekse emire ne uyar bende burdan fikir almak isterimmm😍
NurRuveyda Ömer çok hoşuma gidiyor. Cinsiyet bekliyorum ben de. Erkek olursa Ömer koyacağım. İki haftadır kontrollerde göstermiyor bir türlü. Yarın yine gideceğiz inşallah belli olur. Ali,Alp, Selim,Furkan bu isimleri de çok beğeniyorum.🌸
Meryem5758 Nazli8 bende oğlum olursa miraç koyacağım babamızın adı Burak peygamber efendimiz bineği ( burak) ile miraça çıkmış o sebeple 😀