butterfly_ Kızlar 11 haftalık gebeyim mide bulantıları için ilaç kullanıyorum geçmişti ama şimdi ne yesem mideme oturuyor eritemiyorum bende zorla kusuyorum kendiğinden gelmiyor çünkü kusunca rahatlıyorum bebeğe zararı olur mu ???
gozde_arel butterfly_ canım ben kusarken çok zorlamıştım kendimi rahmimde bosluktaydi bebek aşağı düşmüş kanamam olmuştu dikkat et
Smyrhkn123 butterfly_ bilmisler toplanmis yine kiz bi soru sormus herkes ayni yollardan gecmedi galiba bende o haftalarda seninle ayni durumdaydim canim yediklerim tas gibi migdeme oturuyodu zaten bi muddet sonrada kusuyodum kusarken kendini sıkmamaya calis limonun suyunu sık ic bol bol beni anca o rahatlatmisti
butterfly_ Cemrreedemirci pardon da sakince cevap verseniz ya Doktoru değiştireceğim şuna araştırma içindeyim o yüzden soramadım ve mide sorunu beni aşırı rahatsız ediyor mecbur olmasam zaten yapmam 1 kaç gün oldu sadece lütfen sorulara sakin ve moral bozmadan cevap verin
butterfly_ Morphi pardon da sakince cevap verseniz ya Doktoru değiştireceğim şuna araştırma içindeyim o yüzden soramadım ve mide sorunu beni aşırı rahatsız ediyor mecbur olmasam zaten yapmam 1 kaç gün oldu sadece
Esmadncc butterfly_ butterfly_ bendede oluyordu o bende ayni cözumu bulmustum kendimi kusturuyordum ben bir zararini gormedim canim ama yinede doktoruna bu durumdan bahset yanlis yonlendirmek istemem 17 +1 im bende 14 . Haftada bulantim kesildi ❤️
ozydm butterfly_ bende mide bulantısından mahvoluyordum. Ve ben kusamıyorum da parmak atıyordum falan olmuyordu bi kere kusabildim sadece çevremde midesi bulanınca direkt kusan insanlar var bence gerçekten kusmak rahatlatıyor ama aşırı bulantınız varsa doktor bulantı ilacı veriyor.
Cemrreedemirci butterfly_ mecbur değilsiniz sindirim sorunu yaşıyorsanız çok basit bi çözümü var? Minimum beslenmek? Sıvı tüketmek? Zorla kusacağınıza bunları yapıp doktora hemen gidebilirsiniz. Tabiki zararı var zorla kusmanın..
butterfly_ gozde_arel tamam canım bi kaç gün oldu sadece daha yapmıcam korkuyorum bende doktor bulabilirim inş bian önce teşekkür ederim
butterfly_ ozydm bende aldım içiyorum bulantı geçiyor fakat yemek yedikten sonra direk mide de duruyor sonra rahatsız ediyor ☹️
zeynepbalci butterfly_ maden suyu içebilirsin hamilelikte zararı yok bildiğim kadarıyla yine araştır, bence rahatlatır mideni
Burcinsrdgn butterfly_ bunun İçin doktor bana salçalı ve yağlı yeme tost ve kahvaltılık gibi geçiştir demişti ve onZdy8 erime tablet içtim 1 dk içinde kesiyordu çok şükür geçti arada devam ediyor
Sinemtnm butterfly_ canım benim doktorum bebek gibi besleneceksin çok az miktarda tam doymadan o zaman miden daha rahat olur defi günde ili öğün değil açlık hissettikçe minim minik yiyebilirsin miden tam dolmazsa daha rahat olursun
butterfly_ Cemrreedemirci tamam da dilinizi biraz daha kibar kullansanız daha iyi olmaz mı ??? Bu kadar tepkiye gerek var mı ? Size soru sordum sadece
butterfly_ Smyrhkn123 çok teşekkür ederim canım bilgiler için . Gerçekten çok tuhaflar saldırıya geçiyorlar bi soru sordum sadece
butterfly_ Cemrreedemirci hanfendi siz ne kadar kabasınız beni sorgulayacağınıza kendi kaba dilinizi düzeltin sırf böyle yorumlar için foruma girip insanların moralini bozmayın
butterfly_ Cemrreedemirci bence ilkokul çocuğu sizden daha güzel ve kibar cümle kurabilir ve karşısındaki insanları sırf dikkat çekmek için suçlamaz 🥳başka konuya lütfen