F-Gemi Fatmaayae hafif bi ağrı giriyo hemen gözüm saate kayıyo belki devamı gelirde süresi şiddeti değişir diye 🙈😂
Fatmaayae F-Gemi aynı valla bende sabırsızlanıyorum hemde sezaryan olmak istemediğim için ama eninde sonunda gelecekler ya sağlıkla gelsin minnaklarr😍❤️❤️
F-Gemi Fatmaayae bende öyle normal olsun hemen sancım gelsin diye can atıyorum resmen 🤭 sezeryanla uğraşmak zor Allah normal doğum nasip etsin isteyen herkese🤲🏻🥰
Fatmaayae F-Gemi amiinn amiinn hamilelikte başka hiç bişyden kormadım sezeryandan korktuğum kadar bebişte 3600 olmuş 4 olcak diye korkar oldum😂😂
F-Gemi Fatmaayae bende öyle valla😂 kızım kilo alma artık diye uyarıyorum annen gibi ince uzun ol fit ol yavrum diyorum😂