Merhaba anne adayları 🥰 ayla hocaya başladım şimdilik memnunum muayne ücreti biraz fazla olsa da. Fakat aklımda sorular var doğum yapan memnun olan var mı? Veya doğuma atyoum başka bir doktor yönlendrebiliyorlar mı ? Bilgniz varsa paylaşırmısınız teşekkürler ❤️🙏🏻