zerdali__ Hanimlar bebegimin kiyafetleri icin temiz icerikli ve birazda uygun olursa hic fena olmaz var mi onerebileceginiz bir marka? Birde dogru ölçüm yapan bir koltukalti ateşölceri tabsiyeniz var midir? Kullanipta memnun kaldıginiz
Buseyvz zerdali__ Dalan zeytinyağlı granül sabununu kullanıyorum canım tavsiye ederim ateş ölçerde Braun prt2000 aldım çok tavsiye ediliyor.
NilGrl zerdali__ beyaz kalıp sabun 😂 çift durulama yapın. Yumuşatıcıya gerekbile yok. Ben ilk yıkama için farmasiden bebek deterjanı aldım. Ama büyük ihtimalle kullanmam. Biz kalıp sabunu makinanın direk içine atıyoruz. Bir de 60 a attın mı orta da sabun kalmaz 😊 ama makinaya biraz zararlıymış. Bilmiyorum. Annemin makinası buna rağmen 30 yıl dayandı.
Tulis_bebisi Babyme granül sabunu güzel ve kullanışlı hemde uygun ebebekten alabilirsiniz ateş ölçerler iyi ebebegin
zerdali__ NilGrl toz deterjan zarar vermiyorda beyaz sabun neden versin demi😁ama sabun daha zor eriyecegi icindir sanirim.Şöyle canim o masum sandigimiz jacisakir beyaz kalip sabunlarin ici o kadarda temiz degil
NilGrl zerdali__ hacı şakir kötü aynen.. durununkini kullanıyoruz biz. Perdelerimizi hep sabunla yıkarız bembeyaz çıkar 😊