Sinhur Ben emzirmeye uygun 2 gecelik, önü düğmeli 3 tane pijama takımı aldım biri gömlek tarzı takımlardan , lohusa takımlarını pek beğenmiyorum tercih meselesi tabiki normal alınca daha uygun oluyor hem, kış için çeyizime aldığım sabahlığım vardı o da pembeydi zaten kızçem de olacağı için tam oldu 😂