Ah bu kabızlıktan ne çektim başından beri… hatta gebe kalmadan öncede sürekli kabız olurdum ama gebelikte hat safhaya ulaştı. Çok çok afedersiniz günlerce lavaboya çıkamadığım oluyordu ne yapsam çözüm olmadı kuru kayısı , soğuk süt vs hiç biri işe yaramadı. Ama öyle bir sebze var ki Allah iyi ki yaratmış 🤣 o mucize sebzenin adı hepinizin bildiği ve tanıdığı gibi ISPANAK❤️ Yemeğini yapıyorum sulu şekilde , yumurtasız falan. İlk sıcağı çıkınca indiriyorum mideye (ekmeksiz bi şekilde) koşarak zor yetişiyorum malum numaraya 🤣🤣 benden size naçizane tavsiye olsun istedim 🤣 çeken bilir misali 😬