Öncelikle herkeze merhabalar 2o haftalık hamileyim bir kaç hün önce taö 48 saat uykusuzluk yaşadım sonunda uyuyamayınca doktorumu aradım ve çalıştığı hastanede.bir günlük tedavi gördüm kendisi diyazem vurdurdu ve serum aldım.bana remeron kullanabilirsin ama önemlisi psikiyatriye git dedi istambulda bildiğiniz iyi bir psikiyatri varmı ve remeron kullanan varmı(uykusuz kaldığım zamanlarda)