aleyna96 Kızlar gün içerisinde sıklıkla nefes alıp verirken göğüsümde yukarı doğru bir sıcaklık ve baskı hissediyorum 29+3 deyim böyle bir durum yaşayan var mı?
Buketkucuk aleyna96 bebek büyüdükçe göğüs kafesine baskı yaptığı için nefesin daralıyor olabilir ama yinede doktoruna danışmanı öneririm🙏🏼
Busra3509 aleyna96 22 haftalıgım bende benim sürekli öyle. Otururken bileee nefes nefese boguluorm Carpıntı da olyooo bende
Alinamoms aleyna96 bende bundan çok çektim ekglere mi girmedim neler neler en son çıktı ki sırtımdan yel almışım ne alaka demeyin gerçekten öyleymiş Allah cezasını versin bu yelin ben taşikardiyim sanarken meğersem üşütmüşüm 1 hafta boyunca nane yağıyla kalbimin arka kısmı kulunçun oraya masaj yapa yapa o ağrı geçirdi sonradan kan testime baktım kolesterolüm yüksek çıkmış doktorum buda sebep olabilir dedi yağı tuzu kestim kendimi sıcak tuttum geçti.
elisa_ aleyna96 çocuk büyüdüğü İçin diyaframına baskı yapıyor , derin nefes alamıyorsun , zor bir dönem , ama hamileliğin en zor dönemi bence 36. Haftadan sonra başlıyor . Çok zor bence 😞 bebek ağırlaştıkça daha zor oluyor . 😅
aleyna96 Alinamoms geceleri bende çok terliyorum terim üzermde soğuduğu için o da olabilir haklısınız. Doktorum bende de karaciğer yağlanması görmüştü 23-24.haftalarda bende yağı tuzu kestim ve hemen toparlamıştı. Şu ara yine biraz ekmeğe dikkat etmem gerek ekmek ve tatlıyı aşırı tüketiyorum ama son 15 gündür kilomda bir oynama olmadı hala 60-61 arasındayım
Vuslat23 30 haftam bendede oluyo ozellikle yemekten sonra şişiyorum nefes sirt agrisi ..yada uyurken oluyo