Kızlar 7. Haftama yeni girdim, midem de çok kötü bi bulantı hissi. Kusma desen kusamıyorum, ama bulantı sürekli var. Önceleri sadece sabah oluyordu son birkaç gündür gün boyu sürüyor. Açım ama doğrı düzgün yemek yiyemiyorum. Simit peynir yiyebiliyorum düzgünce bi. Çok kötü bi durum sizdede varmı neler yapıyosunuz bu hissi bastırmak için 😭