Lylts Kızlar 8+3 haftalık gebeyim öksürük başladı hafif burun akıntısı oldu ilerlemeden birşeyler yapayım dedim de gebelikte tüketilen çaylar nelerdir ılık su tüketiyorum meyvede C vitamini ağırlıklı tüketmeye çalışıyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi
44Queen Lylts ilk 3 ay yasak bitki çayı limonlu ballı ılık su tüketebilirsiniz siz yine de doktorunuza sorun
birprensesvebirprensannesi Lylts Valla canım aynı durumdayim tam iyileştim dedim dün tekrar başladı 🤦 Limonlu ılık su tuketiyorum bide günde 1 bardak ıhlamur içeceğim. Zararlı fazlası ama 1 bardaktan bişey olmaz diye düşünüyorum yani hiçbir şey icilmiyor malesef hamilelikte. Bol bol portakal suyu içebilirsin🙏
mlkkk Lylts gebelik gribi diye bişey var östrojen hormonundan dolayı burun geniz akıntısı oluyor bu da burunda tıkanıklık öksürük yapıyor bende sabahları hep burnum tıkalı hasta uyanıyorum ama öğlene doğru geçiyor eğer kendini hasta hissetmiyorsan gün içinde bişey kullanma canım portakal mandalina gibi günlük C vitamini al
Lylts birprensesvebirprensannesi şimdi görüştüm doktorumla nane limon içebilirsin dedi bal zencefil de kullanabilirsin dedi sizinde bilginiz olsun. İlerlemesi ve sonucunda antibiyotik kullanmak zorunda kalmak korkutuyor beni bu corona dan dolayı kontrole zor gidip geliyoruz gebe halimizle aman dikkat edin sizde ılık bol su iç dedi birde doktorum