GunesliGunler_ Zeyneep7 valla belirtiler 5.6. Haftada başlar diyorlar o yüzden çok düşünmeyip akışına bırakmak lazım bişeylerle oyalanmak 🥰 biz şimdi çok istiyoruz ya ufak bi değişikliği bile ona yoruyoruz 😁😁
balbocegimm Zeyneep7 aynen cnm bnm de 14 subat midemde yanma be bulanti oluyor arada ama umitlenmek istemiyorum piskolojikte olabilir
iremgun Zeyneep7 keisnlikle öyle yüksek ihtimal evet ama bunun acısının nasıl bir şey olduğunu çok iyi biliyorum ben de sizin neler yaşadığınızı tahmin edebiliyorum yani. O yüzden genetik testi yaptırmakta fayda oluyor diye sordum belki doktorunuz önermişti ya da siz istemişsinizdir diye. İnşallah tekrarlamaz. Doktorunuz da zaten ilk durumu göz önüne alıp devam eder kontrollerinize sanırım. İnşallah güzel haberler verirsiniz ❤🤲
mhbbbera 6-7 gun var bel ağrım var ve afedersiniz tuvaletimi yaparken sıkışık oluyrum böyle değişik rahatsızlık var Be bacaklarım ağrıyor benim normal de cok ayakta. Kalınca belim kalcam ağrır bugğnlerde hiiiiccc ayakta kalmıyorum belirti olabilirmi ❓❓❓❓😂
Zeyneep7 mhbbbera olabilir adet belirtisi ile de çok karıştırılıyor deniyor ama 3 4 gün daha geçsin test yapın bence
Zehrayrr mhbbbera olabilir canım bende de olmazdı adet yakını ağrı ama 1 hafta önceden başladı kasık bel ağrısı uyku hali halsizlik sivilce kesin adet olacağım dedim başım da dönünce test yaptım 5 gün kala silik çıktı adet günümden 2 gün önce kan testi verdim inanırmısın sonucun çıkacağı gün bile test yaptım hiç inanamadım yani 8 test yapmışım yani 😂😂 İnşallah çift çizgi görürsün
Cnndygu GunesliGunler_ Hiç öyle düşünmeyin. Gerçekten daha öncesinde de belli oluyo. Ben adetime 6 gün kala mide bulantısı yaşadım. Test yaptım pozitif.inanamadım 4 gün kala adetime kan testi verdim ve pozitif. 5+4 haftalık hamileyim😊
Zeyneep7 Gizemnaz_ 9 ocakta adet oldum düşükten sonra bir kez adet oldum işte bu 2. Olacak eğer olursam. Düşükten sonra öyle doktorların dediği gibi 40 gün sonra adet olmadım normalde de adetlerim kısa sürerdi kanamam da çok yoğundu 8 günde bitmişti
Zehrayrr Zeyneep7 benfe 5 gün önce den yapmıştım böyle çıkmıştı hamilesin bnece inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🥰🤲🏻
Zehrayrr GunesliGunler_ canım iki testte aynısını gösteriyor adetten 5 gün önce normal testle çok silik bir çizgi gördüm ertesi gün erken gebelik testinde de silik gördüm aralarında çok fark yok yani normal de de çıkıyor
Ayselaysun Zeyneep7 cnm bende yapmistim test ayni bu sekildeydi 1 hafta gecti 2 hafta gecyi hergun bi test yaptim aha da böyleydi buri net biri silik mi silki yok la var gibi bisdydi taki 6 bucuk haftalikta ta kanda ogrendim 9 haftaya gelincede ikiz olduklaarini ogrenfim suanda 14 haftaliviz rabbim tum bebek isteyenlerin kycagini doldursun insallah hersey gonlunuzce olsun eger adetiniz de gelmesse kan testi yapin anca oyke netlesir
Zeyneep7 Ayselaysun inşallah yarın tekrar yapacağım test bakalım ben diğer düşüğümde 5 gün öncesinde öğrenmiştim hatta adetime 3 gün varken betam 488 çıkmıştı gecikme ile öğrenmemiştim onu da ☺️
Gizemnaz_ Zeyneep7 anladim cnm bende 20 aralikda dusuk yaptim ocak ayi geldi.gecti adet olmadim hala testte yaptim negatif sokturucu almam gerekiyor anlasilan