Merhaba anne ve anne adayları şuanda 5 +2 günlük hamileyim daha doktora gidemedim eşimin babaannesinin testi pozitif olduğu için ailecek karantinadayız randevumu iptal ettim akşam üzerinden beri sağ kasığımda kötü bir ağrı varve sürekli devam ediyor kötü birşey olablir mi 😔