ZehraBasak merak etme canım benimde çok şiddetli ağrım oluyor kaburgamda ilk başladığında kalp krizi geçiriyorum zannettim sol kaburgamda olduğu için. Bende ağrım çok şiddetlendiğinde uzanıp kolumu yukarı kaldırıyorum o bölge rahatladığı için ağrı hemen azalıyor