SerdarTemel Kızlar merhaba 18+7 günlüğüz doktorum bebeğin rahim ağzında olduğunu söyledi ve kafasında kist varmış bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?Çok korkuyorum😑
Duamm SerdarTemel Geçmiş olsun canım kisti düşünme ve üzülme bebek büyüdükce o kist kayboluyo erken dogum riskinmi var neden aşagıda özelemi gdiyosun
deletedmom24 SerdarTemel dinlen kalkma falan demedi mi? Kist küçükse kayboluyor ona üzülme Allah şifasını versin. Ama bebek aşağıdaysa yatıyorsun o çıkıyor yukarı. Yani bnm öyleydi kasığımdaki sinire dokunuyodu yürüyemedim. bir hafta yattım çıktı yukarı.
deletedmom24 SerdarTemel yat sen bi haftaya çıkar yukarı ama tabak bile kaldırmaman lazım. Tuvaletten tuvalete kalk. Birini çağır sen yanına yardım için. Yemeğin bile önüne gelicek yoksa büyüdükçe çok zor oluyor.