kürtaj dan sonra hemen hamile kalmak risklimi acaba kalan oldu mu.ben 1 kasımda 8 haftalik bebegimi kaybettim ve haftasına göre geriydi gelmisimi kurtaj oldum âma geri hamilelik dusunuyorum çünkü 4 yaşında oglum var ve oda çok istiyordu hala anne gidip hastaneden kardeşimi alalım diyor yavrum son zaman hastanede geçince öyle sanıyor.iki dr gittim biri 4 ay korun diğeri gerek yok şimdiki kurtajlar vakumlu olduğu için rahime zarar vermiyor dedi kafam karıştı adet daha olmadım ama oluncada korunmayı düşünmüyorum acaba sıkıntılı mi olur bayanlar