tanya25 Dostlar gebelikte bu çatlak için yağ ya da krem vs bunları ne zaman kullanmaya başlamak gerekiyor? Bi de kullanıp memnun kaldığınız bir ürün var mı?
sumeyye60 tanya25 18.haftadan beri Lierac kullanıyorum. Günde 1 kez sürüyorum. Şu an 33. haftadayım 13 kilo aldım. Henüz çatlak yok. İnşallah olmaz 🙏
Elifiko Haftadayım hindistan cevizi yağı ve badem yağı dışında hiçbişey kullanmadım hiç çatlağım yok💃🏼