Aselahlas merve0128 bende kullanıyorum ikinci Haftam ama sancılarım hala devam ediyor nst de etki mi etmiyor bilmiyorum
Yenianneadayi2208 merve0128 Ben kullandım canım ama bnm durumum farklıydı. İlacı bıraktım ve ertesi sabaha 2-3 cm açıklıkla gittim hastaneye. Tabi herkesin durumu hamilelik süreci farklı. Doktorunuza danışmanız daha sağlıklı
merve0128 mrvears araştırıyorum ama bulamıyorum doğru bir bilgi ben 2 gündür kullanıyorum son artık içmicem çünkü haftam geldi cuma günü sezeryan günümüz 1 hafta dursun diye verdi doktorum
merve0128 sudecirak1716 baş ağrısı ve bulantı çok yaptı bende canım bugün son içtim yarın bakalım doktorum ne söylicek
merve0128 sudecirak1716 bide bişey daha soracam bıraktıktan sonra etkisi ne zaman gidiyor biliyor musun canım
merve0128 Aselahlas benim sancılarımı azalttı baya nts de sancılarım azalmış göründü cuma günü ama yarın gidicem hastaneye nts de ne durumda olacak bilemiyorum ağrılarım çok yok
merve0128 Yenianneadayi2208 cuma günü kanamam ve sancım vardı ama açılmam yoktu sadece rahimde yumuşama varmış o yüzden verdiler ilacı yarın yarın çağırdı gidicem bakalım ne olacak
Ohaezgi merve0128 ben bıraktım canım riskli haftamı geçmiştim sancılarım olmadı ama vajinamda hemen baskılar çoğaldı
TDE merve0128 ben kullandım. 35.haftamda bıraktık artık üç saatte bir kullanmamıza rağmen sancılar devam ediyordu. 37+2de gece suyum geldi ve doğurdum:) Bir ara hiç doğmayacak sandım ama:) sancılarım vardı zaten artık zor oluyordu
merve0128 TDE sancılarım çıkar mı acaba benimde nts de yarın gidicez doktora artık karnım sert ve vajinama baskı hissediyorum sadece