2011 Kizlar sali gunu doktora gidecegim kontrolum var.o zaman 14+5 oluyorum. Cinsiyeti belli olur mu sizce
Gezgin_annee 2011 benim bebişler ikiz oğlum 13. Haftada gösterdi kızımda doktorun dürtmeleri sonunda 14. Haftada gösterdi 😇😅 inşallah kesindir değişmez 🤭
Fatma8997 Bende 12+2 yarin gidince öğrenecez 2 kiz annesiyim zaten bu supriz bebek ne acaba devlet hastanesi söylüyor mu bu haftalarda