Ezgisn ben kullanıyorum aşırı aşırı memnunum. Evi süpürme günüm uzadı. Önceden evi düşürdüğüm gün bile arkamı döndüğümde halı tüy verirdi resmen. Halının tüy vermesi azaldı. Benim kedim yok. Ama arkadaşımın kedisi var tüy az döksün diye hekim bir tane tablet vermiş tüy dökümü azaldı demişti