10+1 olduk tatlıdan abur cuburdan tiksiniyorum yani yersem gerçekten güzel sevdiğim şeyi yiyorum onun harici yemeğe çok düşkün oldum ayran kefir çok içerim hergün olmasada yumurta peynir yerim soda muz kuruyemiş yerim bu 3. Gebeliğim o yüzden tecrubeliyim çok şükür mide bulantım da hiç olmuyor. 5. Aya kadar kilo almıyorum kızımda 7 kg almıştım bunlar hamileliğimin iyi yanı kötü yanıda kan hastasıyım rahim kısalıgım var erken Doğum riskim var inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza