Dilara1503 Kızlar nasipse 3 gün sonra sezaryen olacağım kanamanız kaç gün sürdü ?hemen ameliyat sonrası başladı mı ? Ameliyat sonrası karnınıza bastırdılar mı ? neler yaşadınız merak ediyorum
Arasarzu Dilara1503 24 gün önce sezaryanla doğum yaptım kanamam hastanede başladı azalıyor çoğalıyor bitti sanıyorsun tekrar başlıyor vucuduna bağlı galiba bu durum karnıma bastırdılar 2 3 kere acı veriyor ama geçiyor rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊
leyya_mnks Arasarzu toparlanmanız ne kadar sürdü ben normal doğumdan korktuğum için sezeryan istiyorum da önerir misiniz? Sizin nasıl geçti acaba😊
Arasarzu leyya_mnks Biraz zaman aldı toparlanmam dikişlerden dolayı zor oluyor 1 hafta da falan geçti dikiş ağrılarım 😊 sonra düzeliyor ama ani hareketlerde hala acıyor dikkat etmek lazım