Şeker yüklemesine bende karşıyım ama ailem büyüklerim hep şeker hastası yani genetikte var. Sende de gizli şeker varsa ve bunu anlamazsın bebek komaya girerse haberin olmaz bunun önlemini almalısın basit bi şekilde öğreneceğiz gerekirse diyetle bebeği sağlıkla doğacağı güne hazırlarız dedi doktorum.doktor bende yaptrdm ve şükür bende çıkmadı hamurişi falan yiyebiliyorum aklmda soru işareti olmadan.