Nerden başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum.. Hamileliğim boyunca hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür, dayanılmaz ağrılarım aşırı kusmam olmadı.. bi düşük tehlikesi yaşamadım.. 27.haftamda bebeğimin suyu biraz fazlaydı ve bu yüzden doğum pozisyonunu alamıyor dendi.. Daha sonra haftalar ilerledikçe suyu azaldı ve bu sefer de su azlığı yüzünden makat gelişli bir bebekti💛 normal kontrollere gidip geliyordum biraz sancılarım oluyordu ama ben bebeğimin hareketlerini güçlü hissedemiyordum.. Ve her kontrolümde bunu doktoruma söylüyordum en çok korktuğum şey bebeğimin boynuna kordon dolanmasıydı bu yüzden dönemiyor ve hareketlerini güçlü hissedemediğimi düşünüyordum.. İlk gebeliğimdi çok tecrübesizdim ama bilinçli olmak için elimden geleni yapan biriyim.. 37.haftaya girdiğimiz de kontrolüm vardı o gün eşim izin alamadığı için götürmeyemeyecekti bende kendim ağrım olduğu için gidememiştim ta ki doktorum beni arayana kadar.. Saat 4 gibi beni aradı gelmemi söyledi haftasonu yasak dolayısıyla göremeyeceğini bi sıkıntı olmasın diye kontrol etmek istediğini söyledi.. Apar topar hastaneye gittim ultrasonla bakarken bebeğin boynuna 1 bir kaç tur kordon dolandığına ve tehlikeli olabileceğini istersem acil sezeryana alacağını söyledi.. 🥺 Ne olduğumu anlamadan kendimi ameliyathanede buldum.. Herşey o ladar hızlı gelişiyordu ki bir rüya gibiydi.. Önce beni hazırladılar kan idrar falan aldılar sondayı takmak istediler ben uyuştuktan sonra takmalarını rica ettim.. Belden uyuşturarak masaya aldılar ve sondayı taktılar iğne yaparken kendimi biraz kastığım için zorlandım ama eminim hiç acımayan bişeydi.. Sondayı hissetmedim bile.. Başladıklarında sanırım psikolojik olarak hissediyorum dedim hemen beni uyuttular sonra biri gelip yüzüme vurdu uyan doğdu bebeğin dediler baktım kuzuma ilk sorduğum şey kordon varmıydı sağlıklı mı ve lütfen kordonu kesmeden üzerime koyun dedim ama o sırada beni tekrar uyuttular çünkü ben yine dikiyorsunuz hissediyorum dedim 😅 gerçekten hissediyor muydum bunu asla bilmiyorum 🤷🏼♀️ daha sonra gözümü odada açtım.. Bebeğim çok sağlıklı görünüyordu aldım kucağıma ama aradan çok geçmeden solunumunda problem var diye küveze aldılar 🥺 daha acım ağrım geçmeden bide bebeğim gitti😪 ilk gün ağrısı hakkat çok pismiş bide bebeğim gidince ben bi güzel ağladım 🤭 ilk ayağa kalkış ilk tuvalet gerçekten zorluyor ama eminim her bünye farklıdır.. O yüzden kendi öykünüzü kendiniz yazıyorsunuz canlarım.. Yani kulaktan dolma şeylerle asla korkmayın 🤗 çok uzun oldu kusura bakmayın.. Bu arada bebeğim hala küvezde ben bugün hastaneden çıkıyorum o solunum sıkıntısı yüzünden 3 4 gün daha hastanede kalacak.. Her gün sütümü sağıp vereceğim.. Dua edin hamile anneler bebeğim için şifa istiyorum 🤲🏻 sormak istediğiniz bişey olursa cevaplamaya hazırım 🌿