Kızlar doktor yarın şeker yüklemesine çağırdı ama hiç yaptırmak istemiyorum diyeceksininizki önemli yaptır falan ama o kadar aç kalmaya ben dayanamayabilirim midem alt üst olur ve yanımda kimse olamıycak o sırada. Ve ayriyetten şeker çıksa diyet önerisi oluyormuş o nasıl oluyor kafam çok karışık yaptırmayan var mı acaba ?