Zehra_akyz Merhaba, ben altunizade acıbademde Serkan ERKANLI kadın doğum uzmanına gittim bir kere, acaba hastanede başka doktora gidip memnun kalan var mı? 5+3 üm henüz☺️☺️
Busbushatun Zehra_akyz ben oktay kaymak a gidiyorum canim perinatolog ayni zamanda, ilk dogumumu yaptim suanikinci gebeligim kendisiyle devam ediyorum
Zeynouur Zehra_akyz birşey sorucam eş içeri giremiyo derken muayene bile mi ben de 5+4 üm bugün ilkkez doktora gidicez şaşırdım bian ya ben yanlış anladım 😅😅
Zehra_akyz Zeynouur evet almadılar odaya ilk gittiğimde, bu çarşamba gidicez yine doktor bakalım memnun kalmazsam değiştirebilirim
Zeynouur Zehra_akyz yok zeynep kamile gidicem kayınvalidem de gelicek o zaman söliyim hiç gelmesin 😂😂
mommy_bee Acibadem hastenesi mi iceri almıyor ben devle hastaneleri almıyor sanıyordum. Benim takibin 2 haftada 1 oluyor esim her seferinde girdi. Kartalda doktorum.
Zehra_akyz mommy_bee doktor kontrole girdiğimde odaya almıyorlar, eşler bekleme salonunda bekledi gittiğimizde