Benim gebelik önce si şekerim olduğu için başından veri diyet yapıyorum suan 20+5 deyim diyetisyenim ara öğünleri 2 saate bir yazdı çoktandır gitmiyorum diyetisyene bilginiz varsa yardımcı olur musunuz. Açlık illa 90 ın altında mı olması lazım yemek yemek için yada ara öğün için 🌷🌹