Dualar07 10 Şubat adet günüm normalde ama özellikle akşamları artan göğüs agrısı çekiyorum bu şekilde hamilelik belirtisi yaşayan varmı
Gzmkk Dualar07 bende yarın adet günüm normalde çok acırdı göğüslerim ama bu ay hafif inşallah hamileyizdir
Dualar07 Betulmtn benimde tamamen bir ağrı var ilk hamileliğimde sadece kasık batması yaşamıştım 4 ay önce düşük yapmadanda göğüs ucu sadece sızlıyodu