Kızlar bebeğim 1 aylık oldu ve bazı şikayetlerden doktora gittik hem süt alerjisi çıktı hemde dil bağı varmış emmedeki sorunu bu yüzden olabilir dedi doktor aranızda bu sorunu yaşayan varmı hftadnu gidicez tekrar bu sefer kbb doktoru görsün dedi çocuk doktoru hemen o an kesiyolar mı dilbağını çocuğm düzgün ememiyor ve mamada vermek zorunda kalıyorum çünkü