gunsa1 Hiç korkmayın sakin olun buralarda farklı tecrübe edinmiş yüzlerce insan var hiçbiri gibi olacaksınız diye bir kaide yok. Benimde 5. Haftamda kesenin etrafında kesenin 3 katı büyüklükte kanama alanım vardı ve şakır şakır kanama oldum. O kadar kanamam oldu ki bi sabah kalktım heryer batmıştı. Hastaneye umutsuz gittik. Ama yüce Rabbim ne dilerse o olur 🤲 Kanamam 11. Haftaya kadar sürdü. Ama bebeğim beni bırakmadı binlerce şükür. Bu süreçte ne yaptım? Tuvalet haricinde asla yerimden kalkmadım, bacaklarımın altına yastık koydum, bol su içtim. 3×1 progestan hap, günde bir progestan iğne kullandım. Ve bol bol dua ettim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. İnşallah tez zamanda atlatırsınız 🤲