Bende annemlerde kalıyorum 1 haftadır. Şuan 13+5 im. İki gündür kahve vs içebiliyorum normalde kahveden çok tiksinmiştim. Bu hafta koku hassasiyetim biraz düzeldi. Bulantılarım hala zorluyor ama idare etmeye çalışıyorum bir şekilde. Yani 12 13 haftadan sonra koku hassasiyeti azalıyor