Elifdikel esra572 instraramda bir gebenin günlüğü adlı bir hesap var Ebru hanım kendi hem satış yapıyor hemde takibini yapıp Bilgi veriyor onunla görüşebilirsiniz 30 lusunu 70 TL ye almıştım temmuz ayında
afrasil esra572 ben kullanmadım ama baya araştırdım kullanan çok kisi var . Bir gebenin günlüğü de uzun aylarca kaset tipi sattı zaten yeni geçti kendi markasını satmaya çok pahalı instagramdakiler yinede sen bilirsin canım
Neslibt72 Ben instagramdan minnakkurabiyeler den aldım. 40lı ovulasyon ve 4 tane erken gebelik testi 80tl kargo dahildi. Çok net belli ediyor testler kalite olarak 30 tanesini kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım
Neslibt72 Booncukk 5 tane yettiyse ne ala 😂ben 30 tanesini kullandım hala bir şey yok bu gidişle bir 30daha kullanırım gibi herkes şanslı değil malesef o yüzden hem uygun hem kalitelisini bulmak gerekiyor ☺️💕
Booncukk vuslatim34 minnik bi hesapla yetıyordu bana. Adet döngüm 24 25 günde 1 di adetim bitikten 5gün sonra teste başlıyordum ovulasyonu da bu şekilde yakalıyordum 🙄
Crn_sgtl https://ty.gl/rruomz6 Bu linke bak canım ben aldım yapıyorum çift çizgiyi bile gördüm inşAllah hamile kalırım içinde de 6 tane gebelik testi hediye
serpilparlar Laboquick kesinlikle gebelik testi ile aynı şekilde kullanımı daha kolay daha net ben onu almıştık
afrasil Booncukk tabikide yetmedi canım onu 5 tanesinin yetmesi icin 2 3 kere ovulasyon yapacan da gününü bileceksin sonra belki 5 tane yeter gününü tahmin ettiğin için
vuslatim34 Booncukk canım senin benim için yetiyor bende 14.gün başladım 16. Gün yumurtladım. Ama düzensiz olanlar çok zor buluyor yumurtlama gününü.
vuslatim34 Neslibt72 ben geçen sene bir gevenin günlüğünden 60₺ almıştım bu sene iki katı olmuş neredeyse. Bende kaset tipi sipariş ettim netten.
Neslibt72 Booncukk gayet düzenli şükür ama ovulasyon kullanmak demek garanti gebelik demek değil gebelik olmayınca her ay testlere devam etmek gerekiyor böylelikle testler bitiveriyor
Neslibt72 Sksksksks bilseydim stoklardım 🤪😂hayırlısı tabiki rabbim nasip eder belki de para verip durmak zorunda kalmayız böyle şeylere