Ben veteriner hekimim arkadaşlar yorumları okumaya başlayınca korkarak açmıştım ama görüyorum ki kimse patili çocuğundan vazgeçmiyor çok sevindim🙏🏻💜💜 herhangi bi şüphesi olan sorusu olan olursa cevaplamak isterim. Kedi ve köpek çocuklarınızı da bebekleriniz gibi sürekli doktora götürüp aşılarını özellikle iç dış parazitlerini aksatmazsanız tüy yutmayla hastalık bulaşmaz. Kist yapan tüy= Parazit yumurtası bulaşmış tüydür. Mamayla besleyin ve düzenli kontrollerinizi yaptırın isterse bebeğiniz onu yalasın birşey olmaz içiniz rahat olsun🥰