Merhaba, benim de kedi oglum var bir tane. Birden fazla doktora danistigimda düzenli aşısını yaptırdığımız ve çiğ et yemeyen, evde bakilan hayvanın bebeğe bir zarar verme ihtimalinin çook çok uzak ihtimal olduğunu söyledi. Ki toksoplazma testim negatifti yani bagisikligim da olusmamisti. Sadece için rahat etmiyorsa tuvaletini eşin temizlesin dediler bana, ya da ben temizlemeye mecbursam o an eldiven maskeyle yapıp sonra ellerimi yıkıyorum, bu kadar 😊 gebeligim başladığından beri bir an yanımdan ayrılmıyor birlikte uyuyoruz birlikte yiyip oturuyoruz 😂 bebiş geldikten sonra da sadece yalnız bırakmayacağım ikisini o da zarar vereceğinden değil ama ağırlığını falan bilemiyor sonuçta hayvan üstüne oturmasin diye 😂😂 aşısı düzenli ve tam olan hayvanın kimseye bir zararı yok inşallah içiniz rahat olsun. Ben gibi çok pimpirikliyseniz toksoplazma testini tekrarlarsiniz belki 😁 hayirla gelsin bebeğiniz inşallah