Dün sancıyla nst çektirmeye gittim sancılarım sık ve düzenli çıktı daha önce den sezeryanlı olduğum için doktorum gece 12 de ameliyata aldı 28. Hafta da ciğer geliştirici vurunmama rağmen bebeğim şuan küvez de ciğerleri gelişmemiş dediler nolur dua edin çıksın mamayla besleniyor süt sağmadım henüz 2800 gr doğdu bu arada